tirsdag den 9. august 2011

Mest af alt holder jeg af hverdagen

Det er helt utroligt så hurtigt det følelse, som hverdag når man går på arbejde.

Jeg stå op kl 7 om morgen og tager farmors strikket sokker på, det er nemlig ret koldt her om natten da der ikke er nogle skyer til at holde på varmen. Jeg går i bad, går ud og laver havregrød og smøre madpakket. Jeg møder for det mest en af drengene i gange, de fleste af dem arbejder i Brisebane så de har skjorte, jakke og mappe under armen. Efter at have hørt midnats radioavisen på P1, tager jeg afsted. Jeg gå op af Jubilee Terrance, til højre af Arthur Terrance igennem en lille park også er jeg ved skolen, det tager cirka 30 min.

På skolen har jeg forskellige grupper med forskellige børn, jeg kan ikke skrive så meget om børnene pga. tavshedspligten, men åhhh de er skønne. Kl 11 er der morning tea, og kl 13 er det frokost.
Kl. 15 har jeg fri. I dag var der en af mine kollegaer, som jeg ikke engang havde hilst på endnu, som genkende mig på vejen hjem og tilbød mig et lift, har jeg nævnt hvor søde de er. Ellers går jeg hjem af Waterworks road og handler på vejen i Aldi.

Igår aftes kl 20 - 20.30 var alle drengene hjemme og vi sad oppe i "min" stue og sludret og folk spiste deres mad. En af dem var sød nok til at lade mig spise med på hans pizza. Jeg forstiller mig at det kunne blive en del af hverdagen:)

Men hvis jeg skal være helt ærlig er alt udenfor det ovenfor beskrevet stadig rimeligt crazy, så det er rart at have noget hverdag at holde mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar