onsdag den 17. august 2011

Godt jeg ikke går med skridttæller

Brisebane har faktisk fint offentlig transport og det er jo godt for sådan en som mig som ikke har en bil eller et kørekort. Men hvis man har en bil eller er sammen med nogle som har en bil, så bruger man den.

Lad mig illustrere med at fortælle om igår, hvor jeg var ude med nogle venner.
Der var helligdag eller folkefridag i Australien, og vi havde aftalte at vi skulle spise frokost og i biografen.
Først køre vi hjemmefra og hen til spise stedet, og parkere lige ude foran.
Derefter kørte vi til biografen, som også ligger inde i byen.
Da vi havde set filmen, kørte vi til en poolhal og derefter kørte vi hjem.
Efter sådan en hård eftermiddag, er det nødvendigt at slappe af. Og da vi endelig kunne tage os sammen til, at beslutte os for at spise pizza til aftenmad, kørte vi til pizzahot.
Bestiller vores pizza og kørte de 200 meter til seven eleven købte noget sodavand der og kørte de 200 meter tilbage til pizzahot, hentede vores pizza også kørte vi hjem.

Det er meget uvant for mig at køre så meget i bil, men man vender sig hurtigt til det.

1 kommentar:

  1. Godt du nok ikke har råd til bil og kørekort når du kommer tilbage til Danmark - du kunne jo gå hen og blive afhængig.......

    SvarSlet